top of page

גוגל – המשפחתית החדשה

בשבוע שעבר הדגים נציג גוגל פיצ'ר חדש באמצעותו נוכל לתזמן תזכורות באמצעות קול או טקסט ולהגדיר אותן כך שיופיעו בזמן מסוים או במיקום מסוים.

התהליך די פשוט והוא יאפשר למשתמשים להקצות תזכורות לאנשים אחרים, שיהיו חלק מקבוצה שהמשתמש יקים לצורך כך. זו שהפיצ'ר מיועד בעיקר למשפחות. הוא יתפקד באמצעות הפיצ'ר -  קבוצת המשפחה - כך שהורים יוכלו לשלוח תזכורות לילדיהם או לבן / בת הזוג, ותזכורת זו תופיע בטלפון נייד או בתצוגה חכמה המופעלת על ידי Google Assistant. כמובן שזה יועל לעבוד גם מול חברים, עובדים וכד.

ניתן יהיה להגדיר תזכורות חוזרות, ולבדוק היסטוריה של תזכורות שנשלחו למשתמשים אחרים או כאלה שהתקבלו ועדיין יש לטפל בהן. כל זה יפעל באמצעות הוראות "היי גוגל" סטנדרטיות, של Google Assistant כפי שעבד עד כה.

גוגל טוענת שהרעיון אינו בהכרח לתת אמצעי "לנדנד" לבני המשפחה או לחברים, או כדי לשלוח בקשות סתמיות.

גוגל מנסה שוב ושוב להפוך יותר חברתית  ולייצר תכונות שיגדילו את זמני השימוש והגלישה בפיצ'רים השונים שלה ויהוו תחליף ראוי לפייסבוק, אינסטגרם ו וואצסאפ.

גוגל מקווה שהפיצ'ר יעודד את המשתמשים לשלוח תזכורות, הערות עידוד, בדיחות או שיחה סתמית באופן אסינכרוני או מתוזמן ממש כמו שהם מבצעים חיפוש קולי. לדוגמה, שיאחל לקולגה או לבן משפחה בהצלחה במצגת שהוא מציג בזמן מוגדר. עם זאת, גוגל תאפשר גם לחסום אנשים, בעיקר כדי שלא יוכלו לשלוח ספאם.

על מנת שהפיצ'ר יעבוד, יש להקים קבוצה משפחתית באופן מקוון ב families.google.com על מנת שתוכלו לנהל הן תזכורות טלפוניות והן תזכורות לתצוגה חכמה.

כדי לשלוח תזכורת למישהו, Google אומרת שהאדם יצטרך להיות ברשימת אנשי הקשר שלך ב- Google. הורים לילדים מתחת לגיל 13 יצטרכו ליצור עבורם חשבון עם הגדרות פרטיות מתאימות דרך פלטפורמת ה- Family Link של החברה, ואז להתאים את החשבון הזה ואת הקול של הילד ל Google Assistant.

מבחינתו בישראל, חכו עם גזירת הסרטים. מהלך ההשקה יחל במהלך החודש הבא, וכרגיל יושק תחילה באזורים נבחרים דוברי אנגלית, כולל ארה"ב, בריטניה ואוסטרליה.

לכשיושק, יעבוד הפיצ'ר באזורים אלו גם ב- Google Nest Hub Max, ה- Google Display החדש ו- Google Nest  - המיתוג החכם שישוחרר ב- 9 בספטמבר.

היי, לא לדאוג.....


עמית צוק עורכת מגזין קידום אתרים

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page