top of page

גוגל מדווחת על עדכון אלגוריתם תוכן

גוגל מאשרת כי החלה להפיץ עדכון תוכן נוסף ב-5 בדצמבר 2022.

גוגל מדווחת כי עדכון זה המתמקד בתוכן ייחודי ומועיל מתחיל להתפרסם בתוצאות החיפוש. העדכון החל ב-5 בדצמבר וייקח עד שבועיים להשלמתו.


בהודעה בטוויטר, גוגל מצהירה:


“The Dec. 2022 helpful content update was released Dec. 5, starting to become more visible today & will take about two weeks to fully roll out. It improves our classifier & works across content globally in all languages. Our help page explains more.”

עדכון אלגוריתם התוכן של דצמבר 2022 משפר את מערכת התוכן המועיל ש-Google הציגה באוגוסט.


לפי המינוח החדש של גוגל, "מערכת" דירוג מתייחסת לשיפור של האלגוריתם של גוגל שפועל כל הזמן ברקע. "עדכון" אלגוריתם מתייחס לשיפורים במערכות הדירוג.

אלגוריתם התוכן של גוגל נועדה לתגמל דפי אינטרנט שנוצרו עבור אנשים במקום עבור מנועי חיפוש. המטרה היא להעלות תוכן שמוסיף ערך ייחודי לאינטרנט, מעל ומעבר למה שזמין באופן נרחב באתרים אחרים מאותו תחום.

בנוסף להרחבת האלגוריתם לכל השפות, עדכון זה עשוי לכלול אותות חדשים או התאמות לאותות קודמים. גוגל לא מנדבת בדרך כלל פרטים ספציפיים לגבי עדכוני אלגוריתם.

עם כל עדכון אלגוריתם מגיעה הזדמנות לשפר את תוצאות ההעדכון האחרון. אם אלגוריתם התוכן המועיל של גוגל סרקה את האתר שלכם באוגוסט, ואתם מקדמים ממש בימים אלו את האתר, ייתכן שתראו את הדירוגים מטפסים עם העדכון של דצמבר.


העדכון האחרון של גוגל בנושא תוכן זכה לביקורות רבות מאחר ולטענת רבים היה"שקט" מדי ולא השפיעה השפעה של ממש על ה Serp. האם זה אומר שהעדכון הנוכחי יהיה משמעותי הרבה יותר ?

נצטרך לחכות ולראות במהלך הימים והשבועות הקרובים.


היי, לא לדאוג.....

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן...


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page