top of page

אינסטגרם מתחברת לאפליקצייה חדשה להעברת מסרים.

עודכן: 8 באוק׳ 2020

התשובה האחרונה של אינסטגרם לסנאפצ'אט היא Threads - אפליקציית העברת הודעות.

האפליקציה מאפשרת שיתוף הסטטוס, המיקום שלכם ועוד עם החברים הקרובים ביותר.

פייסבוק מפתחת אפליקציית מסרים חדשה בשם Threads שנועדה לקדם שיתוף מתמיד ואינטימי בין המשתמשים לחבריהם הקרובים, כך פורסם היום ב - The Verge. Threads, המעוצבת כאפליקציית משנה לאינסטגרם, מזמינה משתמשים לשתף אוטומטית את המיקום, המהירות וחיי הסוללה שלהם עם חברים, יחד עם הודעות טקסט, תמונות ווידאו באמצעות כלי העריכה היצירתיים של אינסטגרם. האפליקציה, המיועדת לשיתוף עם רשימת ה"חברים הקרובים " שלכם באינסטגרם, נבדקת כעת ע"י החטיבות האחראיות לנושא בפייסבוק.


בחודש מאי הפסיקה אינסטגרם את עבודתה על האפליקציה - Direct, אפליקציית העברת הודעות עצמאית שהיא פיתחה מאז סוף 2017. באותה עת אמרו המנהלים כי משתמשי בטא שבדקו את האפליקציה, הביעו תסכול מהצורך לעבור בין אינסטגרם לאפליקציה שנייה בכל פעם שהם רוצים לשלוח הודעה. באינסטגרם מבינים את הצורך בהתחדשות ובהגברת העוקבים שלנו באינסטגרם. העניין בבניית חוויות העברת הודעות חדשות, נותר בעינו אמרו בכירים בחברה. עובדי אינסטגרם שעבדו על אפליקציית העברת הודעות הועברו לצוות פייסבוק מסנג'ר מוקדם יותר השנה כחלק מגיבוש רחב יותר בין חברת האם לאינסטגרם. באינסטגרם סירבו להגיב.

אפליקציית העברת הודעות שנבנית סביב חבריך הקרובים
אפליקציית העברת הודעות שנבנית סביב חבריך הקרובים - אילוסטרציה

אפליקציית העברת הודעות שנבנית סביב חבריך הקרובים עשויה להיות פופולרית יותר. כך גילו אצל המתחרה Snapchat שמפעילה את האפשרות עבור רבים ממשתמשיה. הדיווחים מצביעים על כך שמשתמש Snapchat ממוצע מבלה זמן רב יותר באפליקציה מאשר המשתמש הממוצע באינסטגרם. עבור פייסבוק ואינסטגרם, שכבר מזמן חיפשו לאתגר את מעורבותה החזקה של סנאפצ'ט בקרב משתמשים צעירים יותר, Threads עשויה להיות הפיתרון.

תמונות מסך שנבדקו על ידי The Verge מציגות אפליקציה המיועדת לקדם שיתוף אוטומטי מתמיד בין משתמשים לאנשים ברשימת "החברים הקרובים" שלהם באינסטגרם. אז מה יהיה לנו שם ? התכונות שיתוף אוטומטי, ושרשורים יתעדכנו באופן קבוע בסטטוס שלך, ויתנו לחברים שלך תצוגה בזמן אמת של מידע על מיקומך, מהירותך ועוד. נכון לעכשיו, Threads לא מציגה את המיקום שלך בזמן אמת - במקום זאת, ניתן לקבל חיווי כמו חבר "בתנועה" למשל. ניתן גם לעדכן את הסטטוס שלכם באופן ידני, כאשר סטטוסים מופיעים בעדכון הראשי יחד עם הודעות.

נראה כי ליבת האפליקציה היא העברת הודעות, והיא נראית דומה מאוד למוצר ההודעות הקיים בתוך אינסטגרם. הודעות מחבריך מופיעות בעדכון מרכזי, כאשר נקודה ירוקה מציינת מי מהחברים שלך פעילים כרגע. אם חברך פרסם סיפור לאחרונה, תוכל להציג את זה גם מתוך האפליקציה. לאפליקציה יש גם מצלמה, שתוכלו להשתמש בה בכדי לצלם תמונות וסרטונים ולשלוח אותם לחברים הקרובים.

לא ברור מתי האפליקציה תושק . פייסבוק תעדיף לסיים את הפיתוח ואת על הבדיקות לפני שתעביר את האפליקציה לקהל הרחב, כמו שקרה עם Direct. אולם מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, אמר במרץ כי הוא רואה בהודעות פרטיות את עתידה של החברה. נראה כי Threads מייצגת את המאמץ האחרון של החברה להפוך חזון זה למציאות. היי, לא לדאוג.....


עמית צוק עורכת מגזין קידום אתרים

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page