איך מייצרים עוקבים באינסטגרם ?

עודכן ב: אוק 8

כשעוקבים אחר נתוני הצמיחה של השימוש באינסטגרם והמאמצים שלהם לשפר את יכולות העברת המסרים באינסטגרם, מבינים שלהשיג עוקבים חדשים זו עבודה הרבה יותר מסובכת כעת משהייתה לפני שנה או שנתיים.

עם למעלה ממיליארד משתמשים בחודש, אלגוריתם אולטרה-חכם, וטונות של מותגים חכמים ויצירתיים באינסטגרם, זהו מקום תחרותי.

רבים לא יודעים, אך העוקבים שלנו הם קהל היעד הטוב ביותר עבור הקמפיין שלנו.

בואו נשים לרגע בצד את נועה קירל ושות ואת צבא המשפיענים עם מאות אלפי העוקבים שכל ציוץ שלהם שווה עשרות אלפי דולרים, מה עם העסקים הקטנים ? איך גם אנחנו יכולים להפוך את העוקבים שלנו לרווח ?

איך גם אנחנו יכולים להפוך את העוקבים שלנו לרווח ?

זכרו העוקבים שלכם כבר הצביעו בידיים והם סוג של לקוחות נאמנים. שימו לב להימנע משיטות פסולות לגיוס עוקבים – בטווח הארוך זה ייצר לכם נזק.

במידה ויהיו לכם הרבה עוקבים, נוכל לייצר קהל דומה "lookalike audiences" ולמצוא עוקבים נוספים.

ככל שנגדיל את קהל העוקבים שלנו כך נוכל להגדיל את הרווחיות שלנו מאחר ונוכל לפנות שוב ושוב לאותו קהל יעד במקום להוציא משאבים על גיוס קהלים חדשים.

העלו סרטוני IGTV

סרטונים הפכו כבר מזמן לדבר הבא בעולם השיווק והפרסום בכלל ובעולם המדיות החברתיות בכלל.

בתחילת דרכה הגבילה אינסטגרם את אורך הסרטון בפיד עד לדקה אות אורך הסרטון בסטורי עד 15 שניות.

משתמשים רבים מצאו עצמם מורידים אפליקציות שיחתכו סרטונים והתוצאה היתה אוסף סרטונים עם קפיצות בינהם.

אינסטגרם (שגם כך חיפשה מענה למתחרה יוטיוב), יצרה פיצ'ר חדש להעלאת סרטונים.

הפיצ'ר החדש מאפשר לצפות ולהעלות וידאו באורך של 10 דקות ולאינסטגרם תוכניות עתידיות לאפשר העלאה של שעה ואחר כך צפיה בלתי מוגבלת ואפשור מוניטיזציה לסרטונים.

כדי להפיק את המקסימום מהסרטון, עליכם לדבר על השרות או המוצר כמומחים שמלמדים ונותנים טיפים בתחום. כך תייצרו קהל צופים שבוי שישוב ללמוד ולשמוע עוד ועוד טיפים.

ספרו סיפור בשידור חי

אחד הדברים שאינסטגרם מקדמת בעוצמה הם הסיפורים בשידור חי "Live Content Video ". ברגע שאתם מעלים סרטון, כל העוקבים שלכם מקבלים מיד הודעה מאחר ואינסטגרם רוצה אצ כולם אצלה כל הזמן.

בראש ובראשונה, סרטונים אלו מייצרים סקרנות ואם תספרו סיפור מדהים בסרטון שלכם ותבקשו מאנשים להגיב לו, הניעו אותם לפעולה בסרטון שלכם, כך גם תייצרו המרות.

טיפ 4 – חפשו אחר תוכן מניע לפעולה

בדקו מה הכי מעניין את העוקבים שלכם. בצעו מחקר ועוד מחקר ועוד מחקר.

העלו תמונות, צרו סרטונים קצרים מכל נושא, חתכו סרטונים ארוכים למספר סרטונים והעלו אותם לפיד שלכם.

בדקו מה הכי מעניין את העוקבים שלכם

בדקו מה מייצר את הבאזז הגדול ביותר?

צרו נוסחה: "זה מה שהעוקבים שלי אוהבים לראות".

העלו תמונות ושאלו בתוכן התמונה שאלות כן ולא. בקשו מהעוקבים שלכם להשיב על ידי הקלקה כפולה אם הם מסכימים או לא עם התוכן שהעליתם.

כך תייצרו מערכת יחסים ארוכת טווח שתניע לפעולה ותייצר ויראליות לפוסטים שלכם.

היי, לא לדאוג.....


נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

  • מגזין קידום אתרים בפייסבוק