top of page

איך כותבים קורות חיים בלינקדאין?

עודכן: 8 באוק׳ 2020

בניה נכונה של קורות חיים הפכה בשנים האחרונות לסוג של אומנות ומקצוע בפני עצמו, זאת על מנת להגדיל את הסיכוי שמגייסים ואנשי HR יפנו אליכם כי משהו תפס להם את העין וההמשך נראה להם מעניין. לימדנו אתכם כיצד מיצרים נוכחות בלינקדאין? כיצד להתנהל מול מגייסים בלינקדאין? ואפילו איך לכתוב פוסט בלינקדאין? כמובן שיש גם סדנאות מקצועיות המועברות על ידי מקצוענים לכתיבת קורות חיים נמצאים היום ברחבי הארץ ואם אתם בתחילת דרככם ורוצים לבנות קורות חיים איכותיים אז מומלץ להגיע לאחת מסדנאות אלה.

עדכון קורות חיים בלינקדאין

קורות החיים שלכם גם חייבים להיות מעודכנים לפי הדף לינקדאין שיש לכם, לכן אם אתם עושים בהם שינויים, שיכולים להיות גם אחת ליום כי חברים המליצו לכם לשנות איזו פסקה או גודל של פונט או להוריד ולהחליף מושגים... עליכם מיד גם לעדכן את הפרטים שלכם בדף שלכם וזו על מנת ליצור התאמה מדויקת. יש לוודא כל הזמן שהכל תואם מבחינת הזמנים והמקומות בהם עבדתם או למדתם ולבצע התאמה ביניהם.


יש להימנע גם מהתופעה של מסירת מידע שלא נכון, לדוגמא:

אני מקבל קורות חיים ממועמדים טובים שסיימו ללמוד קורס בדיקות תוכנה QA בהתמחות Istqb Foundation. בקורות החיים שלהם הם מציינים את הנושאים שהם למדו כמו כתיבת מסמכים, SQL JAVA והתנסו בלימודים ומציינים גם שלמדו לקראת הסמכה בינלאומית ורושמים גם בקורות חיים Istqb, אבל בפועל הם לא ניגשו למבחן ואין להם את התעודה, דבר זה יכול ליצור בעיה. תארו לכם שהגעתם לראיון עבודה ומבקשים מכם להציג הסמכה בינלאומית כמו שרשמתם בקורות חיים (אפילו אם זו היתה טועת) ואין לכם? הדבר הראשון שיפגע יהיה האמינות שלכם, כל קורות החיים שלכם באותו רגע יראו כלא אמינים ובאותו רגע הסיכויים שלכם ירדו לאפס. במקרה של הסמכות בינלאומיות או תעודות סיום כאלה או אחרות, אתם חייבים לעדכן בדף שלכם, ישנה אופציה לעדכן את מוסד הלימודים שבו למדתם, לכתוב תיאור קצר מה למדתם וגם אופציה להעלות סריקה של התעודות שיש ברשותכם. מסירת מידע מדויק יעזור לכם כל הזמן בעת חיפוש עבודה.

תעודות וקבצים בקורות החיים

צרו שייכות מוטיבציה וחיבור למקצוע שאתם רוצים לעבוד בו, אל תתפשרו על מסירת מידע, וגם אם אין לכם הסמכות בינלאומיות, ציינו שעוד לא עשיתם אותם ואתם מתכננים בתקופה מסוימת לגשת.

האם להעלות קובץ של קורות חיים לדף או לפרסם אותם? אז זהו שלא! קורות החיים שלכם יתפזרו לכל עבר, מה גם שקורות החיים שלכם היום חייבים להכיל לינק לדף הלינקדאין שלכם שבו אתם מפרטים יותר ממה שניתן לכתוב בדף 1 או 2 של קורות חיים. מי שיפתח גם קובץ קורות חיים של מחפש עבודה אחר יראה שהתהליך לא משהו כיוון שקובץ כזה נפתח על המסך ברזולוציה נמוכה וצריך להוריד אותו למחשב לתיקיה מיועדת ולאחר מכן לפתוח...כבר ציינתי שזה גוזל זמן למגייסים...?

קצת על הכותב:


אייל דניאל

אייל דניאל, ראש צוות במכללת ג'ון ברייס בחיפה. עוסק מעל 15 שנה במסחר אלקטרוני, מדריך בקורסי מכירות באינטרנט ועוסק בקידום וניהול קמפיינים באינטרנט. יועץ וחוקר דיגיטל Head Hunter ו Sourcer ברשת לינקאדין.

היי, לא לדאוג..... נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

976 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page