top of page

עבודה נכונה מול מגייסים בלינקדאין

עודכן: 8 באוק׳ 2020

ברשת לינקדאין יש הרבה מאוד מגייסים, והרבה מאוד משרות בתחום שלכם.

אחרי שלימדנו אתכם איך מוצאים עבודה בלינקדאין, חשוב לנו להסביר לכם על אופי ההתנהלות שלכם מול המגייסים לאותה משרה.

כיום ההפצה של משרות "חבר מביא חבר" נמצאת בשלב מאוד מתקדם ונרחב וקיימת אפשרות שקורות החיים שלכם יעשו דרכם לחברות שוות במהירות בזק.

מה עושים ? ראשית שולטים בתהליך !

חיפוש עבודה זו משרה מלאה ואסור לזלזל בה לרגע אחד, עליכם להפגין כוח ויכולת להתמודד עם מספר משרות ולהפנים שאתם נמצאים בתקופה בה תבלו די הרבה בראיונות עבודה את חלקם או אפילו רובם לא תצלחו, וזה בסדר גמור כי אבן דרך חשובה בתהליך היא להכיר את השטח ולהבין מה קורה בתעשייה.

היום לינקדאין מאפשרת לנו להתחבר למגייסים טכנולוגיים רבים אשר תפקידם הוא למצוא אתכם ברשת ולבדוק עד כמה הפרופיל וקורות החיים שלכם יתאימו למשרה שיש להם להציע.

ראשית בדקו למי אתם שולחים את קורות החיים שלכם, גם למגייסים צריך להיות פרופיל מתאים, בדקו היכן הם עובדים, מה תפקידם, כמה זמן הם עובדים בהייטק? לעתים המגייס יקבל את קורות החיים שלכם ולא יעבור עליהם כלל אלא יעביר הלאה למחלקת הגיוס בארגון.

קחו בחשבון שאותה מחלקת גיוס עובדת מולו ומול מגייסים נוספים והיא מקבלת כ 100 מועמדים ביום כך שעליכם לבצע בקרה אחר התהליך.

עקבו אחר קורות החיים שלכם

בנו טבלת אקסל פשוטה מאוד, הכניסו בה תאריכי שליחה של קורות חיים, הכניסו שמות של מגייסים או קבוצות שבהם שלחתם את הקורות חיים ולאיזה חברות כמובן, במידה ויוצרים אתכם קשר מחברה עשו בירור מהיכן הגיעו קורות החיים (אלא אם הגשתם מועמדות דרך המערכת של אותה חברה) וגם את זה תעדו בטבלה שלכם. באופן הזה תצרו לעצמכם יכולת לשלוט בתהליך.

אם שלחתם בעבר למגייס קורות חיים והוא שוב מבקש אותם, פנו אליו בהודעה פרטית נעימה כגון: "היי, ראיתי שביקשת שוב את הקורות חיים שלי, שלחתי לך בתאריך XXX האם יש משרה מתאימה? או שאולי תרצה שאשדרג את קורות החיים ואתאימם למשרה ואשלח לך שוב"?

אם מגייסים מעבירים קורות חיים אז צרו איתם קשר בהמשך ושתפו אותם בתהליך, יש להם ניסיון רב והם גם יוכלו לתת לכם טיפים טובים ביחס למשרה.

עקבו אחר קורות החיים שלכם
עקבו אחר קורות החיים שלכם

כן, מציאת עבודה זה פרויקט לא פשוט אך יש לנו את לינקדאין כלי נהדר שמאפשר לנו להגיע למעגלים חדשים. שלטו על ההפצה, היו עם המגייסים בקשר הדוק, הם יהיו החברים החדשים שלכם ולשניכם יש את אינטרס משותף.

לכל מגייס יש יכולת לקבל ולהפיץ עשרות ומאות משרות ברשת והם תמיד מחפשים אתכם כדי לשלוח לחברה בה הם עובדים מועמדים איכותיים. התחילו לעקוב אחרי הפעילות שלהם בלינקדאין ועל המשרות שהם מפרסמים וגם בקבוצות שהם נמצאים בהם – כך תוכלו גם להיחשף לאותם קבוצות של מחפשי עבודה ולייצר שם עוד תוכן – שעליו נדבר במאמר הבא...

קצת על הכותב:


אייל דניאל

אייל דניאל, ראש צוות במכללת ג'ון ברייס בחיפה.

עוסק מעל 15 שנה במסחר אלקטרוני, מדריך בקורסי מכירות באינטרנט ועוסק בקידום וניהול קמפיינים באינטרנט. יועץ וחוקר דיגיטל Head Hunter ו Sourcer ברשת לינקאדין.

היי, לא לדאוג.....

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page