top of page

יצירת נוכחות ותוכן איכותי בלינקדאין

עודכן: 8 באוק׳ 2020

לינקדאין מבדלת עצמה מיתר הרשתות החברתיות על ידי פיתוח אסטרטגי של הרשת בעולם הקריירה, הגיוס והנטוורקינג.

היום הרשת החברתית לינקדאין מאפשרת לפתח קשרים עסקיים מקצועיים איתור חברות, לקוחות, גיוסי הון, מציאת עבודה בלינקדאין והעיקר נוכחות עסקית ברשת עסקית. ללינקדאין יש את המנוע חיפוש המתקדם ביותר לאיתור מדויק של אוכלוסיית היעד שלנו.

הקשר שבין לינקדאין למנוע החיפוש גוגל

התכנים שעולים והפרופיל של החברים נסרקים ע"י מנוע החיפוש של גוגל בדומה לדפים העסקיים של פייסבוק, ובכך יכולים להביא מקורות חיצוניים לתוך הרשת בזכות היכולת לפתח תוכן איכותי.


תוכן הוא המלך, נקודה.

תוכן הוא אחד הפקטורים המשמעותיים בזירה האינטרנטית בכלל וברשתות החבריות בפרט. התוכן שאנחנו מעלים עוזר לנו לייצר נוכחות ומיתוג איכותי שלנו, ובכך להעלות את המודעות כלפינו ולגרום לקהל היעד אליו אנו מכוונים לקרוא על המומחיות שלנו.

רוב מחפשי העבודה אינם מומחים בכתיבת תוכן וצריכים ללמוד איך כותבים פוסט בלינקדאין.

יש אנשים שגם מפחדים לכתוב (יש כאלו שהם כותבים מלידה ויש כאלו שיעדיפו ללמוד כתיבה שיווקית בקורס מקצועי) ולכן אתן כמה טיפים שיוכלו לעזור להניע את התהליך.


טיפים לכתיבת תוכן בלינקדאין

  • חשוב לא להציף את הפיד שלכם כל שעה ולמלא אותו בתוכן, הזירה של לינקדאין לא מתאימה לתמונה עם הכלב שלכם על חוף הים...

  • יש לכתוב פוסט אחת ל 4 -5 ימים שיתבסס על המקצוע אותו למדתם ושאתם מומחים בו ושידבר על תהליך שאותו אתם עוברים. לדוגמא: פוסט טוב עבור תכנתי ANGULAR יהיה שיתוף פתרון בכתיבת קוד שהיה להם.

  • הקדישו למאמר כזה כותרת מבוא קצרה, ספרו על הבעיה או הסוגייה שנתקלתם בה בקצרה ועל הפתרון. שאלו את החברים שלכם שרואים את הפוסט האם הם גם נתקלו באותה בעיה והאם הם מכירים פתרון נוסף? כך ניתן לייצר "באזז" איכותי.

  • זכרו שגוגל סורקת את לינקדאין במקביל למעסיקים, גם לתחום שלכם יש מילות מפתח שתוכלו להכניס באותם פוסטים ובכך גם להביא מגייסים מחוץ לרשת זו ובכך להגביר את הסיכוי שלכם להגיע לראיונות עבודה טובים.

דרך נוספת להגיע עם פוסט כזה לקולגות הוא לחפש קבוצות שעוסקות בתחום ולהציג גם בפניהם את הסוגיה. רבים חושבים שזה אולי ימעיט מהערך של המועמד אבל יש להם טעות גדולה! מגייסים ומעסיקים לעתיד שלכם שרואים פעילות כזו יכולים בכך לבחון ולראות את היכולת שלכם להתמודד עם מורכבות מסוימת, עבודת הצוות שלכם ותחום המומחיות שלכם.

טיפים לכתיבת תוכן בלינקדאין
טיפים לכתיבת תוכן בלינקדאין

היו חלק מהקהילה שלכם

כשאתם מחפשים עבודה אתם צריכים להפוך את הלינקדאין לכלי היומי שלכם ולעקוב אחרי אנשים מהתעשייה שבה את נמצאים, להשתתף בדיונים שלהם, בפוסטים שלהם, ליצור קשר עם מומחים בתעשייה שלכם.

פתחו בעצמכם קבוצה שכל חברה הם רק אנשים מהקהילה שלכם וכולכם משתפים קישורים איכותיים באותם נושאים.

היו מובילי דעת בקהילה הזו. התחילו להעלות בדף שלכם ערך מוסף, שתפו הצלחות של אחרים, שתפו סרטונים של אחרים הקשורים למקצוע, התחילו להיות פעילים והגבירו את הנוכחות שלכם ברשת כך שכולם יבינו מי אתם ומה תחום המומחיות שלכם.

קצת על הכותב:


אייל דניאל

אייל דניאל, ראש צוות במכללת ג'ון ברייס בחיפה. עוסק מעל 15 שנה במסחר אלקטרוני, מדריך בקורסי מכירות באינטרנט ועוסק בקידום וניהול קמפיינים באינטרנט. יועץ וחוקר דיגיטל Head Hunter ו Sourcer ברשת לינקאדין.

היי, לא לדאוג.....נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page