top of page

איך מוצאים עבודה בלינקדאין?

עודכן: 8 באוק׳ 2020

מחפשים עבודה ? מומחים בתחום שלכם ? - לינקדאין היא הפלטפורמה שתעזור לכם לפתח את הקשרים שלכם במציאת עבודה חדשה ומתאימה. מאמר ראשון בתחום.

אין ספק שהיום יותר מתמיד, לינקדאין הינה הרשת החברתית המעניינת ביותר והיחידה שבה אנחנו יכולים למתג את עצמנו באופן מקצועי ללא כל חשש ולהרשים את המעסיקים הבאים שלנו עם היכולות שלנו מהעבר וההווה. בפרופיל שלנו ישנם המון אופציות אשר נוכל לבנות קורות חיים איכותיים ומרשימים מאוד. אבל, ואבל גדול! צריך לדעת כיצד לבצע זאת, על מנת שמעסיקים פוטנציאלים והד האנטרים יחפשו וימצאו אתכם מהר ויציעו לכם עבודה.

מציאת עבודה בלינקדאין
לינקדאין היא הפלטפורמה שתעזור לכם לפתח את הקשרים שלכם במציאת עבודה חדשה ומתאימה

אז איך עושים את זה ?

לפני הכל-תמונה: בחרו תמונה שהכי דומה לאיך שאתם נראים באמת (זכרו, לא מדובר באתר הכרויות :) ). כמובן שתהיה חדה ובאיכות גבוהה, הפנים צריכות להיות מרכז התמונה ולתפוס שטח מאוד גדול ממנה. חייכו! בחרו רקע פשוט ולא בולט יותר מידי. בגד מתאים ומכובד כמו שאתם מגיעים איתו לעבודה, ותאורה טובה שתראה אתכם. זכרו-בפרופיל זה מסתכלים המעסיקים הבאים שלכם, ככל שתרשימו בתמונה הראשונית שאתם נעימים ואיכותיים, ימשיכו להקליק על הפרופיל שלכם ולבדוק מי אתם. מילות מפתח בלינקדאין - המפתח שלכם להצלחה

אז דבר ראשון וסופר חשוב-מילות מפתח תחת השם שלכם. רשמו את המקצוע שלכם, תחום המומחיות שכם ופרטו מה אתם יודעים לעשות. לדוגמא אם אתם מפתחי ווב אז תחת השם שלכם יהיו ביטוים כגון:

FullStack | JavaScript | React | Web Developer

עקבו אחרי יוזרים אחרים עם אותם ביטויים ולמדו מהם איך הם מציגים את הכישורים שלהם בסיכום.

כך ניתן יהיה למצוא אתכם בקלות. גם הד האנטרים מחפשים לפי מילות מפתח וזוהי הדרך הראשונה שלהם להגיע אליכם. הטמעת כישורים בלינקדאין בשלב הבא בדף את תתבקשו להטמיע את הכישורים והניסיון שלכם במקצוע שאותו למדתם ולהכניס בכל תבנית את מילות המפתח הרלוונטיות בלבד! זכרו שמיקוד בדף בנושא מסוים כגון חיפוש עבודה - יאפשר לכם להישאר מפוקסים וממוקדים בחיפוש העבודה דרך רשת זו. ברגע שמגייסים יפנו אליכם הם ירצו לראות שזהו תחום העיסוק המרכזי שלכם בדף. תחומים או עיסוקים אחרים לא רק שפחות יעניינו, אלא יפריעו לתהליך קבלת ההחלטות של המגייס. במילים אחרות, לא מעניין את המגייסים שעבדתם בתחנת דלק בזמן הלימודים שלכם... חיפוש בוליאני בלינקדאין

מגייסים משתמשים היום גם בחיפוש בוליאני בלינקדאין, חיפוש זה משתמש בביטויים לוגיים פשוטים כמו OR I NOT AND ותאמינו או לא, מגייסים יוכלו להגיע אליכם גם מגוגל לתוך לינקדאין. אם תבצעו מחקר ביטויים מקצועי ונכון של המקצוע שלכם ותדאגו להכניסן לדף שלכם כמו שבוחרים ומטמיעים מילות מפתח לאתר אינטרנט, תייצרו יתרון משמעותי על פני מחפשי עבודה אחרים. שימוש ב- Summary בלינקדאין אחת הבעיות היא שאין לנו מספיק מקום תחת השם שלנו כדי להרכיב את כל הביטויים שאנחנו רוצים, לכן נשתמש ב- Summary שבו נוכל להרחיב יותר על הניסיון והמומחיות שלנו בתחום. גם באזור הזה נדרש לרשום תמצית של הדברים ולמקד את המגייס במה שחשוב. קצת על הכותב:


אייל דניאל

אייל דניאל, ראש צוות במכללת ג'ון ברייס בחיפה.

עוסק מעל 15 שנה במסחר אלקטרוני, מדריך בקורסי מכירות באינטרנט ועוסק בקידום וניהול קמפיינים באינטרנט. יועץ וחוקר דיגיטל Head Hunter ו Sourcer ברשת לינקאדין.

היי, לא לדאוג.....


נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page