top of page

עדכון אלגוריתם של דפי חווית משתמש מגיע לשולחן העבודה


עדכון נוסף הקשור לדפי חווית משתמש (Core web vitals) עדכון אלגוריתם ה-Page Experience של Google יחול על תוצאות החיפוש בשולחן העבודה בפברואר 2022. זאת אחרי שגוגל היקה לא מזמן את הגרסה החדשה עבור כלי המהירות של גוגל שמנתחת בין היתר את ביצועי הדפים בשולחן העבודה.


אחרי שנים שגוגל מכוונת אותנו להתאמה מוחלטת של האתר לניידים ואף משתמשת באינדקס הניידים שלה אפילו לסריקות שולחניות, גוגל מאשרת בבלוג שלה שעדכון אלגוריתם ה-Page Experience, שהושק לחיפוש בנייד מוקדם יותר השנה, יוחל על תוצאות חיפוש במחשב שולחני. עדכון זה מתוכנן לצאת בתחילת פברואר 2022 ויסתיים בהשקה בסוף מרץ 2022.

עדכון נוסף הקשור לדפי חווית משתמש
עדכון נוסף הקשור לדפי חווית משתמש


עדכון ה Page Experience


בבלוג שלה מדווחת גוגל על האופן בו יעבוד העדכון:

"עדכון ה-Page Experience של גוגל לחיפוש במחשב שולחני מתבסס על האלגוריתם שהושק בנייד בקיץ 2021. העדכון ייבנה תוך שימוש באותם אותות דירוג ופקטורים כמו העדכון לנייד".
צילום מסך מאתר המפתחים של גוגל
צילום מסך מאתר המפתחים של גוגל

כמובן שהפרמטר ידידותיות לנייד, שהוא אות מובנה בחוויית הדף לחיפוש בנייד, לא יחול על שולחן העבודה.

גוגל תוסיף בקרוב דוח חדש ל-Search Console כדי לעזור לך להבין את הביצועים של דפי שולחן העבודה שלך ביחס לעדכון חוויית הדף.

לטענת גוגל, הדוח הזה יהיה זמין לפני מרץ 2022, מכיוון ש-Google רוצה שבעלי אתרים ילמדו את הדוח לפני שהאלגוריתם מושט.


האם ניתן להפיק מכך תועלת ?

היום כמעט ואין אתרים שאינם מותאמים לנייד או אתרים בעלי כתובות שונות לנייד ולשולחני ולכן הסיכוי שהעלאת הדירוג של חווית הדף בחיפוש השולחני תשפר את מיקום האתר אינה גבוהה אז אפשר להעלות על הדעת שתוכל להפיק תועלת מהעלאת דירוג חווית הדף בחיפוש שולחני גם אם האתר שלך אינו מותאם לנייד.

עם זאת כמות החיפושים השולחניים עדיין גדולה מספיק כדי שגוגל תתייחס גם לחווית דפי המשתמש האלו.


היי, לא לדאוג.....

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?


שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן...






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page