top of page

מסוף החיפוש של גוגל משיק דוח חדש

גוגל הוסיפה דוח HTTPS חדש בתוך Google Search Console, שלא רק מציג אילו דפים מוצגים ב-HTTPS, אלא גם מדוע יש בעיות בדפים שאינם מוצגים ב-HTTPS. "אחת הבקשות הנפוצות ששמענו ממך הייתה לספק מידע נוסף בנוגע לסטטוס ה-HTTPS של האתר ולהקל להבין אילו דפים אינם מוצגים ב-HTTPS, ומדוע לא", אמרה גוגל.


איך נראה הדו"ח?

צרפנו צילום מסך של דוח ה-HTTPS המציג את מספר כתובות ה-URL שאינן HTTPS ואת מספר כתובות ה-URL של HTTPS, כאשר כתובות ה-URL שאינן HTTPS באדום ומספר כתובות ה-URL של HTTPS בירוק. גוגל גם מציגה את הבעיה מדוע דפים אינם מוצגים ב-HTTPS, כולל אך לא מוגבל לשגיאות אלה:

  • דף HTTP מוגדר כתג קנוני

  • רישיון לא תקין של HTTPS

  • מפת האתר מצביעה על כתובות HTTP

  • כתובות HTTPS שמבצעות הפניה ל HTTP

  • דפי HTTPS רובוטיים

  • דפי HTTPS שלא נסרקו

  • בעיות אחרות

 דוח ה-HTTPS
דוח ה-HTTPS

דווח על זמינות הדוח


גוגל הפכה את הדו"ח החדש לזמין לאתרים רבים, נכון להיום, אך טוענת שהוא עדיין מתפרסם באופן הדרגתי במהלך "החודשים הקרובים". גוגל גם אמרה שהדוח החדש הזה זמין רק עבור מאפייני דומיין ונכסי קידומת URL של HTTPS.


דפי חווית משתמש


פרוטוקול HTTPS הוא חלק מאלגוריתם הדירוג הכולל של דפי חוויית משתמש (Core Web Vitals), שהוא אות קל מאוד לדירוג אתרי אינטרנט. הנה מה שאמרה גוגל:

As a reminder, page experience is a set of signals that measure how users perceive the experience of interacting with a web page beyond its pure informational value, both on mobile and desktop devices. It includes Core Web Vitals, which is a set of metrics that measure real-world user experience for loading performance, interactivity, and visual stability of the page, along with signals for mobile friendliness, intrusive interstitials, and HTTPS. The HTTPS component ensures the safety and security of users on the web.

גוגל מדגישה כי רכיב ה-HTTPS מבטיח את הבטיחות והאבטחה של המשתמשים באינטרנט ולכן הינו חלק בלתי נפרד מחווית הדף.


היי, לא לדאוג.....


נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן...


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page