top of page

איך מוסיפים צ'אט של מסנג'ר לאתר בחינם?

עודכן: 8 באוק׳ 2020

חלק גדול מעבודתנו כמקדמי אתרים, הוא שיפור יחס ההמרה - (CRO ( Conversion Rate Optimizatio ובעברית - איך אנחנו מעניקים לגולש חווית שרות לקוחות ושימור לקוחות באופן שישאיר את הגולש באתר שלנו ויניע אותו לבצע פעולה. יש הרבה מאוד כלים שמספקים שרות ושימור לקוחות ואף בונים נאמנות לקוח ואני מבטיחה לכתוב על כולם. כעת אני רוצה להתמקד בתוסף לאתר - המסנג'ר של פייסבוק, סוג של צ'אט און ליין, כזה שמאפשר לגולש לדבר איתך וחשוב יותר, מאפשר לך לראות את ההודעה באפליקציית המסנג'ר גם אם לא היית זמין און ליין, כך שלקוחות לא ילכו לאיבוד. ההטמעה של הכלי פשוטה ביותר. תוכלו לעשות זאת לבד או לשלוח לתכנת שיעשה זאת עבורכם. בואו נתחיל.....

בשלב הראשון, כנסו לגף העסקי שלכם בפייסבוק (אם עדיין אין לכם דף עסקי בפייסבוק - זה הזמן להקים אחד, זהו כלי חשוב שיאפשר לכם לנצח מותגים גדולים באינטרנט). כנסו להגדרות האתר, בצד ימין יופיע תפריט. אתרו את הלחצן "פלטפורמת Messenger" ולחצו עליו.

במסך שיפתח, אתרו את הלחצן "פלאגין של צ'אט עם לקוחות" ולחצו על "עבור לקטע".


במסך שיפתח לחצו על הלחצן "הגדרה"


במסך שיפתח בחרו את השפה הרצויה וערכו את ההודעה שתופיע בחלונית השיחה. פייסבוק תראה לכם תצוגה מקדימה של חלונית הצ'אט.

לאחר מכן לחצו על "הבא".


במסך שיפתח בחרו את הצבע של האייקון ושל השיחה עצמה בחלונית ולחצו "הבא".


במסך שיפתח, הזינו את כתובת האתר בו תרצו שתמוקם החלונית. פייסבוק תציג לכם את קוד ההטמעה של חלונית הצ'אט. כעת תבחרו אם ברצונכם להתקין לבד את הקוד, או לשלוח לתכנת עם הנחיות. לחצו על "סיום".

זהו. יש לכם חלונית צ'אט של מסנג'ר באתר ואתם יכולים לדבר און ליין עם קהל הלקוחות שלכם ולתת שירות מעולה כזה שיעזור לכם לייצר נאמנות לקוחות ולהגביר המרות.

היי, לא לדאוג.....


עמית צוק עורכת מגזין קידום אתרים

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

98 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page