top of page

פורמטים חדשים למודעות ממומנות בגוגל

עודכן: 15 בספט׳ 2019

כנס שיווק Live 2019 של גוגל הסתיים לא מכבר עם ים של חידושים והודעות קריטיות הנוגעות לפלטפורמת חדשות בקידום הממומן בגוגל, כרגיל התמקדות בגלריות ובעולם הניידים.


קבלו את מודעות דיסקברי – Discovery Ads

גוגל בחרה להציג את העדכון כבר בשנה שעברה באפליקציה הסלולרית הבסיסית שלה. מדוע? אולי כדי להתחיל ולנגוס עוד בשלב הבטא של המודעות במשאבת תשומת הלב בניידים של מתחרתה – פייסבוק.

במחקר שפורסם לאחרונה, עקבו אחר אישה במשך 73 ימים בהם קיימה אינטראקציה ביותר מ -250 פעולות אינטרנטיות (חיפושים, צפיות בוידיאו וצפיות בדפים) לפני שהיא רכשה זוג ג'ינס בודד. היא ביקרה במספר בלוגים, עיינה באתרי מסחר גדולים, חיפשה קמעונאים מקומיים וצפתה בביקורות על מוצרים ביוטיוב. כמו רבים מהצרכנים של ימינו, היא רצתה ליהנות מהקניות שלה, ותהליך קבלת ההחלטות שלה היה ארוך ומקיף לפני שבחרה את הזוג המושלם עבורה.

בגוגל מצאו ש 76 אחוז מהצרכנים נהנים מ "תגליות בלתי צפויות" בעת הקניות – חווית קנייה וריגוש.

עוד גילו כי 85 אחוז מהצרכנים יבצעו פעולה הקשורה למוצר (קבלת החלטה) תוך 24 שעות מרגע מציאת המוצר: קריאת ביקורות, השוואת מחירים או רכישת המוצר - לפעמים בבת אחת!

אז מה היא מודעת דיסקברי

באמצעות קריאייטיב עשיר וחוויתי המאפשר יצירת השראה לצרכנים עם משטח עבודה פשוט ורחב המציג את המותג או המוצרים שלכם בקרוסלת תמונה ניתנת להחלפה, המוצגת באופן טבעי בכל נכס של גוגל – אפשרות לטווחי קהל יעד עצומים ב YouTube, Gmail, טאב פרסומות ומדיות חברתיות.

מודעת דיסקברי של גוגל
מודעת דיסקברי של גוגל

מודעות גלריה - Gallery ads

האפשרות לייצר מודעה עם קריאייטיב היא יתרון עצום בהצגת המותג ויצירת בידול ביון המוצרים והשירותים. זו הסיבה שבהמשך השנה תשיק גוגל מודעות גלריה.

הגברת החיפושים לצד על ידי פורמט חזותי אינטראקטיבי יותר, תייצר חווית משתמש גבוהה יותר ואפשרות להצגת המותג באופן שייצר יותר המרות.

בגוגל גילו שבממוצע, לקבוצות מודעות הכוללות מודעת גלריה אחת או יותר יש אינטראקציות של עד 25 אחוז יותר - קליקים המרות - בראש דף תוצאות החיפוש בנייד.

מודעת קטלוג בקמפיין קניות

כמו שציינתי קבלת רעיונות והשראה או קבלת החלטות קנייה הן חלק מתהליך הקנייה האינטרנטי, מאות מיליוני אנשים נכנסים לשאילתות הקשורות לקניות בגוגל מדי יום. על פי הנתונים של גוגל, כ -60% משאילתות הקניות הללו הן ממשתמשים הגולשים בקטגוריה או במותג - כמו "שמלת מקס מארה" או "רעיונות לעיצוב סלון" . בגוגל השיקו את מודעות קטלוג בקמפיין קניות – פורמט מודעות חזותי מתקדם ביותר שתופיע גם בגוגל תמונות ובפיד החיפוש של Discover .

מודעת קטלוג בקמפיין קניות
מודעת קטלוג בקמפיין קניות

חווית קניות חדשה בגוגל

השנה חושפים בגוגל חוויית קניות מעוצבת מחדש עם אפשרויות חדשות ומעצימות עבור הגולשים למצוא ולהשוות מיליוני מוצרים מאלפי חנויות. כאשר יבצעו החלטת קניה, הם יוכלו לבחור לרכוש באופן מקוון, בחנות סמוכה וכעת גם ישירות בגוגל קניות. עבור המפרסמים זו נקודת מכירה נוספת במסע הקניות של הצרכן.

לקונים יהיה דף בית מותאם אישית בכרטיסיית הקניות, עם אפשרות לסנן ולמיין תכונות מוצר ומותגים שהם אוהבים, לקרוא ביקורות ואפילו לצפות בסרטונים על המוצרים.

חווית קניות חדשה בגוגל קניות
חווית קניות חדשה בגוגל קניות

עגלת הקניות הכחולה שמופיעה על המוצר, מציגה לקונים מה שהם רוצים באופן פשוט הכולל אפילו שרות ותמיכה ללקוח. בדומה לענקיות מסחר כמו איבי ואמאזון גם גוגל מבטיחה את הקניה של הלקוח בכל בעיה לרבות הזמנה שלא הגיעה, מאחרת או החזר הזמנה למוכר.

חווית קניות חדשה בגוגל קניות
חווית קניות חדשה בגוגל קניות

אם אתה קמעונאי או בעל מותג תוכל לפתוח חנות מקוונת בגוגל, המוצרים שלך יופיעו כחלק מחוויית הרכישה הקלה החדשה ב- Google Shopping, Google.com וב- Google Assistant. בהמשך השנה, גוגל מבטיחה כי תרחיב טווחי הפרסום לנכסים נוספים של Google כולל גוגל תמונות YouTube, והחיפוש בגוגל.

חיזוק הקשר בין גוגל לאפליקציית המוכר

עבור מוכרים וחנויות מקוונות המפרסמים באינטרנט ובאפליקציות לנייד, הפניית הלקוח שלכם לחוויה הקנייה הנכונה היא קריטית לרכישת לקוחות חדשים ולבניית נאמנות לקוח עם לקוחות קיימים.

זו הסיבה שבשבועות הקרובים יאפשרו בגוגל קישור ישיר ממודעות Google ישירות לדף המוצר באפליקציה. משתמשי האפליקציה יועברו ישירות ממודעות החיפוש, התצוגה והקניות של המוכר לדף הרלוונטי באפליקציה שלו בנייד, במידה כמובן והאפליקציה מותקנת בנייד של המחפש. משמעות הדבר היא שהלקוחות יוכלו להשלים את הפעולה שביקשו - לקנות משהו, להזמין טיול או להזמין משלוח אוכל - באופן המדויק ביותר, תוך חווית גלישה מעולה, יצירת לקוחות נאמנים והגברת המרות.

בבדיקה שערכה רשת Magalu – אחת החברות הקמעונאיות הגדולות בברזיל, זיהו גידול משמעותי בהורדת האפליקציה שלהם והשימוש בה בעקבות הקישור שנוצר בין גוגל לאפליקציה.

התוצאה היתה צמיחה של יותר מ- 40 אחוזים ברכישות הכוללות של מכשירים ניידים.


חיזוק הקשר בין גוגל לאפליקציית המוכר
חיזוק הקשר בין גוגל לאפליקציית המוכר

היי, לא לדאוג.....


עמית צוק עורכת מגזין קידום אתרים
עמית צוק עורכת מגזין קידום אתרים

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

187 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

コメント


bottom of page