top of page

גוגל לעסק שלי משיקה דיווחי ביצועים חדשים

גוגל לעסק שלי GMB הוא כבר מזמן כלי חובה בארגז הכלים של מקדם האתרים ובעל העסק וגוגל ממשיכה כל הזמן לשפר אותו ולתת לנו כלים לנהל את כרטיס העסק שלנו בתוצאות החיפוש שלה.

לצד הניהול השוטף של התכנים באתר והפוסטים במדיות החברתיות, גוגל מאפשרת לנו לנהל תכנים גם ב GMB ולעדכן את פרטי העסק שלנו לרבות מבצעים, קופונים, קטגוריות מוצרים וזאת על מנת שנפיק תוצאות חיפוש עשירות ככל שניתן.

כבר באוגוסט החלה גוגל לדווח כי היא מתכננת לשדרג את אזור התובנות שלה ולעבור לדוחות ביצועים חדשים באזור התובנות של גוגל לעסק שלי. כעת, דיווחים אלה זמינים עבור בעל העסק לגישה ולניסויים.


כדי לגשת לדוחות, היכנסו לפרופיל Google My Business שלכם ולחצו על "תובנות" בתפריט הימני בחלק העליון של הדף, ייתכן שתראו הודעה שכותרתה "התובנות שלך עוברות".

מדדים חדשים בכלי התובנות
מדדים חדשים בכלי התובנות

המדדים המופיעים כאן מראים לכם את מספר השיחות וההודעות שאתם מקבלים בטווחי זמן של עד 6 חודשים. גוגל גם משרטטת את הנתונים לפי חודשים. מתחת לגרף זה מתחתיה תמצאו דוח המראה את מונח החיפוש המשמש למחפשים כדי למצוא את דף העסק שלכם בגוגל, בחיפוש ובמפות Google.

מספר השיחות וההודעות שאתם מקבלים
מספר השיחות וההודעות שאתם מקבלים

הדוח החדש על תובנות אינו כולל מדדים כגון קליקים על אתרים, זה גם לא מראה אם הגולשים מצאו אתכם בשאילתת החיפוש לעומת מפות Google, כפי שעושה הדוח הנוכחי של תובנות Google. הדוחות גם אינם מציגים את תצוגות התמונות, את איכות התמונות הללו ואת המדדים האחרים שהיו זמינים בעבר בדיווח הביצועים הישן.


גוגל מודיעה במסמך שפרסמה כי מתוכננים מדדים חדשים ונוספים:

We can’t provide timelines for any individual change before it takes place. We’ll update this article as changes take place. Updates can include:
New metric update frequency: We may update how often a metric is calculated (for example, updating the data at the end of the month).
Addition of new metrics: The metrics provided in Performance reporting will evolve over the coming months to include new data that has never appeared on the Google My Business Insights page.
Unchanged metrics: Certain metrics will move to Performance reporting without significant changes.

גוגל מצרפת למסמך שלה טבלה בה מופיעים שינויים קרובים בערכים או בערכים חדשים שיוצגו לדיווח ביצועים.

טבלה בה מופיעים שינויים קרובים בערכים
טבלה בה מופיעים שינויים קרובים בערכים

היי, לא לדאוג.....

עמית צוק

נשמע כמו ג'יבריש ?

יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ?

לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page