top of page

כך תשיגו יתרון מהיר בתוצאות החיפוש

במאמר זה אראה לכם איך במספר פעולות פשוטות שעורכות לא יותר משתי דקות, תוכלו לייצר לעצמכם יתרון יחסי באמצעות יצירת בידול שיעזור לגולש לבחור דווקא בתוצאה שלכם בין כל התוצאות בדף.

איך משיגים יתרון בקלות בתוצאות החיפוש ?

אני בטוחה את המילה המרות שמעתם פעם או פעמיים. זה שם המשחק - לייצר המרות, להניע לפעולה, לשפר את אחוזי ההקלקות שלנו. את זה אנו משיגים באמצעות קידום אורגאני שתכליתו לשפר את מיקום האתר שלנו בתוצאות החיפוש כך שכאשר הגולש מחפש ביטוי מסוים, ננסה להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.

הבעיה היא שדף ה SERP (דף התוצאות של גוגל) מלא בתוצאות שלעיתים אין ממש קשר בינן לבין מיקום האתר שלנו ויכול להיות שהאתר שלנו נמצא במקום השני, אך נדחק מטה בגלל סוגי תוצאות רבים שגוגל מציגה לו כמו תוצאות ממומנות, תוצאות לוקאליות, תקצירי תוצאות ועוד.

האייקון שימתג לכם את התוצאות

כולנו מכירים את ה Favicon, אותו אייקון שמוצמד לתגית ה title של האתר ותפקידו למתג את האתר. הוא ממוקם בכל לשונית ולשונית ומהווה סימן היכר לעסק שלכם ולכן ערכו חשוב גם בעיני גוגל. הבעיה היא שבתוצאות החיפוש עצמן הוא לא מופיע.

אני רוצה ללמד אתכם איך באמצעות מספר פעולות פשוטות של לא יותר ממספר דקות, תייצרו לעצמכם מיתוג גם בדף התוצאות ותעשו עוד צעד בשיפור הסיכויים שהגולש ילחץ דווקא על התוצאה שלכם.

האייקון שימתג לכם את התוצאות
האייקון שימתג לכם את התוצאות

שלב 1 – בחירת האייקון המתאים

לצורך בחירת האייקון נשתמש באתר emojipedia. עברו אליו ובתיבת החיפוש חפשו את האימוג'י שלדעתכם יתאר באופן הטוב ביותר את תחום העיסוק שלכם אות את המסר אותו אתם רוצים להעביר.

בחירת האייקון המתאים
בחירת האייקון המתאים

שלב 2 – התקנת האימוג'י באתר

העתיקו את האימוג'י מהאתר ועברו לאזור ההגדרות באתר שלכם, באזור ההגדרות הכלליות פשוט הדביקו (CTRL + V) את האימוג'י לתגית הכותרת של האתר.

התקנת האימוג'י באתר
התקנת האימוג'י באתר

שלב 3 – עדכנו את גוגל

עברו למסוף החיפוש של גוגל (Search Console) והדביקו לאזור סריקת הדף את כתובת האתר הראשית ובקשו מגוגל להגיע ולסרוק.

עדכנו את גוגל
עדכנו את גוגל

בידול זה שם המשחק

כמו שציינתי, בים התוצאות של גוגל כל סממן ייחודי יכול לעשות את ההבדל ולייצר מצב בו תשומת הלב של הגולש תופנה אליכם ותייצר עבורכם המרה גם אם אתם לא במקום הראשון וגם אם המתחרים שלכם גדולים מכם בהרבה.

בידול זה שם המשחק
בידול זה שם המשחק

היי, לא לדאוג.....

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).


ועוד משהו קטן....


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page