top of page

מסוף החיפוש של גוגל מחזיר את הכלי לאינדוקס בקשות

לאחר 69 יום שלא עבד מסוף החיפוש של גוגל, כעת הוא חוזר לפעול.

גוגל הפעילה מחדש את כלי אינדקס הבקשות, בתוך הכלי לבדיקת כתובות אתרים ב- Google Search Console. הכלי הושבת ב -14 באוקטובר 2020 - לפני 69 יום – והצליחה להחזיר אותו לתפקוד מלא לקראת עונת חגי השנה החדשה והחורף .


הנה צילום מסך של התכונה ב- Google Search Console:

מסוף החיפוש של גוגל מחזיר את הכלי לאינדוקס בקשות
מסוף החיפוש של גוגל מחזיר את הכלי לאינדוקס בקשות

גוגל הכריזה על חזרת בקשת האינדוקס בטוויטר ואמרה:

“We’re glad to announce that ‘Request Indexing’ is back to the Google Search Console URL Inspection – just in time for the new year!”

גוגל גם "הזכירה" לנו שאם יש לנו "מספר גדול של כתובות אתרים, מומלץ להגיש מפת אתר במקום לבקש אינדוקס" באמצעות Google Search Console. גוגל הוסיפה כי "בקשת הוספה לאינדקס אינה מבטיחה הוספה של הכתובת לאינדקס מנוע החיפוש."


אני מניחה שכל מי שעוסק בתחום קידום אתרים הרגיש בחסרונה של התכונה כאשר הושבתה. למרות שגוגל הודיע כבר אז כי האינדוקס הרגיל אינו מושפע, אי היכולת להגיש בקשות אינדוקס לדפים חדשים ולדפים ששודרגו היתה בעייתית מאוד בשגרת העבודה. כעת ניתן להשתמש בו כדי לזרז את הסריקה ואת האינדוקס של כתובות אתרים חשובות. כתובות אתרים אלה עשויות להיות כתובות אתרים ישנות עם תוכן מעודכן או כתובות אתרים חדשות שנרצה לזרז את אינדוקסו.


היי, לא לדאוג.....

עמית צוק

נשמע כמו ג'יבריש ?

יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ?

לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.

צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page