top of page

גוגל משיקה נתונים מובנים למשרות דרושים

בהמשך לשינויים רבים שעושה גוגל בעקבות הקורונה ותוצאותיה, משיקה גוגל תמיכה במאפיין חדש לסימון נתונים מובנים כדי להדגיש משרות דרושים המציעות תהליך רישום מקוון ופשוט אותו כל מעסיק יוכל ליישם באתר האינטרנט שלו.

עם זאת, גוגל מתנה זאת בעמידה במדיניות תוכן עריכה חדשה במטרה שהמשתמשים יוכלו להבין את התוכן ברישום למשרות ושטופס ההגשה יהיה פשוט וקריא.

המאפיין directApply החדש של הסימון JobPosting
המאפיין directApply החדש של הסימון JobPosting

ראשית בואו נסתכל על מאפיין הנתונים המובנים החדש


המאפיין directApply החדש של הסימון JobPosting, מאפשר למעסיקים לציין אם יש אפשרות לעובדים פוטנציאליים להגיש מועמדות לעבודה באתר שלהם.

את רשימת המאפיינים המלאה של JobPosting והטמעת הקוד תוכלו לראות ולבצע דרך אתר schema.org.

גוגל אומרת כי סימון נתונים זה מתאים למודעות דרושים באתר המאפשרות הגשת מועמדות לתפקיד. כלומר, יש להציע למשתמש תהליך בקשה קצר ופשוט.

המשתמש משלים את תהליך הבקשה באתר עצמו
המשתמש משלים את תהליך הבקשה באתר עצמו

* הרישום נלקח מאתר searchenginejournal


גוגל אומרת כי מבחינתה מעסיקים מציעים "חווית מילוי טופס" אם אחד מהתנאים הללו מתקיים:

  • המשתמש משלים את תהליך הבקשה באתר עצמו.

  • לאחר שהגולש הגיע לדף המטרה, הוא יוכל להשלים את תהליך הגשת הבקשה בלחיצה אחת.

במילים אחרות, אם רישום המועמדות למשרה מחייב את המועמדים להעלות קורות חיים ואז להקליד את כל אותו מידע שוב בטופס בקשה, הוא לא יוכל להיות מסומן בנתון מובנה זה, כך גם טפסים הבנויים על מנגנון דפדוף, כלומר שיש לעבור מספר מסכים על מנת להשלים את העלאת המועמדות.


בעלי האתרים יוכלו להתחיל לסמן מיד את מודעות הדרושים, אם כי לא עשויה להיות השפעה מיידית בתוצאות החיפוש מכיוון שגוגל פועלת לשילוב מידע זה באינדקס שלה.


מדיניות תוכן חדשה לרישומי מודעות דרושים


מדיניות עריכת התוכן החדשה של גוגל כוללת הנחיות הנוגעות לטקסט ותמונות בעייתיים או חסומים לאינדוקס, מודעות מוגזמות ומסיחות דעת, או תוכן שאינו מוסיף שום ערך לפרסום המשרה.

גוגל מבקשת כי רישומי מודעות דרושים יפעלו גם לפי כללי דקדוק בסיסיים, כגון שימוש באותיות רישיות לדוגמה (אם מדובר במודעת דרושים באנגלית).


לאחר שחקרה את הנושא, גוגל תכניס לתוקף את מדיניות תוכן העריכה החדשה שלה עבור מודעות דרושים ב -1 באוקטובר 2021 והיא נותנת מספר טיפים בנושא:

ללא הונאות: ודאו כי אין מודעות דרושים המייצגות עסקים מפוקפקים או אתרי ספאם. המודעות חייבות לייצג הזדמנויות עבודה אמיתיות.

שפרו את חוויית המשתמש: אתרים עם חוויית משתמש לא טובה נוהגים לבקש מידע על המשתמש גם כשאינו נחוץ, יש להם דפים באיכות ירודה או שיש להם תהליכי רישום מורכבים.

הסירו הודעות על משרות שפג תוקפן: אל תשאירו משרה פתוחה אם היא כבר לא מקבלת רישומים חדשים רק כדי להציג מסד נתונים גדול של משרות.

תאריכים מקוריים: אל תציגו משרות ישנות כחדשות ואל תעדכנו את המאפיין DatePosted אם לא חל שינוי בתפקיד.

ודאו שאין מידע שגוי או מטעה: מידע זה כולל שכר שגוי, מיקום, שעות עבודה, סוג משרה או פרטים ספציפיים אחרים הקשורים למשרה.


היי, לא לדאוג.....


נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן....



Kommentare


bottom of page