top of page

כלי חדש לשיווק בטיק טוק

הכלי החדש של TikTok נותן לעסקים תובנות מועילות לניתוח הקהלים של בית העסק.

אפליקצhית Tiktok משיקה כלי חדש שיכול לעזור לעסקים לקבל הבנה מעמיקה יותר של הלקוחות שלהם.

הכלי חושף תובנות קהל שיכולות לסייע בתכנון אסטרטגיות תוכן בתשלום ואורגני.

כלי התובנות מיועד למפרסמים ונמצא במנהל המודעות של TikTok. עם זאת, בדומה לכלי הניהול של google ads, אין צורך לשלם עבור פרסום כדי להשתמש בו.


התובנות של הכלי יכולות לעזור לבנות תוכניות תוכן אורגני ואסטרטגיות שיווקיות, מכיוון שהן מבוססות על נתונים מכל המשתמשים ברחבי TikTok. בעל הקמפיין יכול לחקור תחומי עניין של משתמשים, התנהגויות ודמוגרפיה כדי למצוא דרכים חדשות להגיע ללקוחות בית העסק.


אחת התכונות היותר מסקרנות שלו היא היכולת לחקור את עשרת ההאשטאגים המובילים שהקהל של בית העסק עוסק בהם. ניתן להתחיל להוסיף את ההאשטאגים האלה לסרטונים של בית העסק כדי להגביר במהירות ובקלות את המעורבות.

בנוסף, ניתן להגדיר קהל משלכם ולסנן מידע באמצעות קבוצה חזקה של מסננים.


תובנות קהל במנהל המודעות של TikTok


באמצעות מנהל המודעות של TikTok, TikTok Audience Insights מספקת מידע מצטבר על משתמשים שהיו פעילים ב-30 הימים האחרונים.

עברו אל הכלי על ידי מעבר למנהל המודעות, בחירה ב"דיווח" בתפריט הניווט העליון ולחיצה על "תובנות קהל".


תובנות קהל במנהל המודעות של TikTok
תובנות קהל במנהל המודעות של TikTok

הגדירו את קהל היעד שלכם בטיקטוק


התחילו להגדיר את הקהל שלכם על ידי שימוש בחלונית משמאל.

ניתן להגדיר את הקהל שלכם על ידי התאמה אישית של המסננים הבאים:


  • מיקומים

  • שפות

  • דמוגרפיה

  • תחומי עניין והתנהגויות - כולל מסנני משנה אופציונליים:

    • קטגוריות עניין של מודעות: אפשרות לצמצם את הקהל לפי אנשים שקיימו אינטראקציה עם קטגוריות ספציפיות של מודעות.

    • אינטראקציות עם וידאו: אפשרות לצמצם את הקהל לפי אנשים שצפו בסרטונים ועשו בהם מעורבות.

    • אינטראקציות בין יוצרים: אפשרות לצמצם את הקהל לפי סוגי היוצרים שאיתם קיים אינטראקציה.

    • אינטראקציות עם Hashtag: אפשרות לצמצם את הקהל לפי אנשים שצפו בסרטונים עם האשטאג ספציפי.

    • מכשירים


סקירת קהל בטיקטוק


הכרטיסייה הראשונה שתראו לאחר הגדרת קהל היעד שלכם היא כרטיסיית סקירת הקהל.

סקירת קהל בטיקטוק
סקירת קהל בטיקטוק

בכרטיסיית סקירת הקהל, תוכלו להציג את ההרכב של הקהל שלכם לפי:

  • גיל

  • מִין

  • מדינה

  • מדינה

  • מערכת הפעלה של המכשיר

  • מחירי מכשיר (USD): מחיר המכשיר זמין רק בדולר ארה"ב.

  • 10 תחומי העניין המובילים

  • 10 תחומי עניין אחרונים


תחומי עניין של הקהל


לצד כרטיסיית הסקירה הכללית יש תחומי עניין של הקהל, שבה ניתן לגלות באילו סוגי תוכן ומודעות הקהל שלכם מעורב.

תחומי עניין של הקהל
תחומי עניין של הקהל

כרטיסיית תחומי העניין כוללת את הסעיפים הבאים:

  • האשטגס מובילים: הצגת 10 ההאשטאגים המובילים המעניינים את הקהל שלך.

  • קטגוריות עניין של מודעות: אפשרות לראות קטגוריות המודעות שהקהל שלכם קיים איתן אינטראקציה.

היי, לא לדאוג.....

נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן...



פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page