לאחר כחודש לערך של בדיקות, נראה שגוגל השיקה עיצוב וממשק חדש לתיבת התצוגה המקדימה של חיפוש תמונות. התיבה החדשה מציגה את התמונה במסגרת גדולה יותר, עם פרטים נוספים על אותה תמונה ותמונות קשורות. התמונה הנבחרת עוברת לצד הימני, כך שנוכל לגלול בין הפרטים בלי לאבד את התמונה בזמן שאנו רואים תמונות נוספות.
מהבלוג של גוגל:
"החל מהיום, כשבוחרים תמונה, היא מופיעה בלוח צדדי בעמוד, לצד תוצאות החיפוש. חשוב מכך, היא נשארת שם בזמן הגלילה, ומאפשר להשוות תמונות בקלות עם תמונות אחרות בדף. כל זאת זאת וכמה פעמים שנרצה בלי לאבד את התמונה.
כדי לעזור לגולש עם החלטות הקנייה, כאשר נבחרת תמונה של מוצר, נראה כעת פרטים כמו המותג, המחיר, הזמינות והביקורות. הוספנו כותרות לתמונות הקשורות המוצגות מתחת לתמונה הנבחרת.
עבור קמעונאים ובעלי אתרים, ממשק מעודכן זה אומר שאנשים נוטים יותר לבקר בדף אינטרנט כדי לקבל מידע שיעזור להם, או לקנות מוצר באתר המכיל את התמונה. מפתחים יכולים ללמוד עוד כיצד לוודא שמידע על מותג, מחיר, דירוג וזמינות מופיעים בתמונות מוצרים כאן."
היי, לא לדאוג.....
נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ? שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט.
צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם).....
Comments