אינסטגרם משנה את אלגוריתם הדירוג לטובת תוכן מקורי

אינסטגרם מעדכנת את אלגוריתם דירוג הפיד הביתי שלה ונותנת עדיפות לתכנים וליצירות מקוריות.

באופן בו תוכן שכזה יקבל עדיפות בפיד.


מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, הודיע ​​ששינוי הדירוג הוא מרכיב אחד במאמץ גדול יותר לתגמל מקוריות ולתת קרדיט למעלי התכנים.


מוסרי אמר:

"People expressing themselves is the heartbeat of Instagram. It’s what makes Instagram work. I’ve talked a lot this year about how creators are incredibly important to Instagram’s future. And one of the things I’ve learned from speaking with creators is how important getting credit for their work is to them. So today, a few hidden gems, a few way’s we’re going to make sure that credit is going to those who deserve it."

הוא ממשיך לדון בשלושה עדכונים שנועדו לסייע ליוצרי קרדיט על עבודתם:


  • שינוי דירוג הפיד הביתי

  • תגי מוצר

  • תיוג משופר של אנשים


עדכון דירוג אינסטגרם


מבלי לחשוף יותר מדי פרטים, מוסרי אומר שאלגוריתם הדירוג של אינסטגרם יעניק כעת ערך רב יותר לתוכן מקורי.

כלומר, סביר להניח שתוכן שמישהו יוצר ומפרסם בעצמו יהיה גלוי יותר באינסטגרם מאשר תוכן ששוכפל ופורסם מחדש.


מוסרי מסביר:

"I know a lot of you are skeptical of ranking, but it really does help us make sure that Instagram is more valuable to each and every person who uses the platform. This [update] is specifically focused on this idea of originality.
If you create something from scratch you should get more credit than if you are sharing something that you found from someone else. We’re going to do more to try and value original content more, particularly compared to reposted content."

לדבריו של מוסרי, אם אתה יוצר משהו מאפס אתה אמור לקבל יותר קרדיט מאשר אם אתה משתף משהו שמצאת אצל מישהו אחר. "אנחנו הולכים לעשות יותר כדי לנסות ולהעריך יותר תוכן מקורי, במיוחד בהשוואה לתוכן שפורסם מחדש."


האם התוכן חייב להיות מקורי לאינסטגרם?


מקובל שיוצרים חולקים את אותו קטע תוכן במספר פלטפורמות, מה אם משתמש מפרסם מחדש תוכן שהוא יצר ושיתף במקור באתר אחר? האם הם עדיין יקבלו עדיפות בפיד לפרסום התוכן למרות שהוא זמין במקומות אחרים?

או האם זה ייחשב לתוכן שפורסם מחדש מכיוון שניתן לראות אותו מחוץ לאינסטגרם?

לא ברור אם הכוונה כאן היא באמת לתגמל יוצרים על מקוריות, או לעודד יצירה של תוכן בלעדי יותר באינסטגרם.


תגיות מוצר


היכולת לתייג מוצרים בפוסטים באינסטגרם הייתה זמינה בעבר למשתמשים נבחרים. כעת, תכונה זו זמינה לכולם.


מוסרי אומר:

"Product tags have been available for a while now, but they’re now going to be available to everyone. So no matter who you are out there, you can tag a product and drive some traffic or attention to a business or a creator that you love."

תגי מוצר זמינים כבר זמן מה, אבל עכשיו הם יהיו זמינים לכולם. תגים אלו יאפשרו לעורר קצת תנועה או תשומת לב לעסק או ליוצר שאתם אוהבים.


ניתן לתייג מוצר בפוסט באינסטגרם על ידי ביצוע השלבים הבאים:


  • התחילו ליצור פוסט.

  • הקישו על 'תייג אנשים'.

  • חפשו ותייגו את המותג תחילה.

  • שתי אפשרויות צריכות להופיע בתחתית עם התווית 'אנשים' ו'מוצרים'.

  • הקישו על 'מוצרים'.

  • הקישו על התמונה כדי להתחיל לתייג מוצרים.

  • לחצו על 'שתף' כדי לפרסם את הפוסט.


תיוג משופר של אנשים


תכונת תיוג האנשים הקיימת של אינסטגרם מקבלת שיפור קטן.

כעת, משתמשים בודדים יכולים להוסיף לפרופיל שלהם קטגוריות שמופיעות כאשר הם מתויגים בתמונה או בסרטון.

אם מישהו מפרסם סרטון שבו אתה מדבר בוועידה ומתייג אותך, תכונת הקטגוריה החדשה הזו תאפשר לאנשים לראות מי אתה ומה אתה עושה.


מוסרי אומר:

“So you’ve always been able to tag accounts on Instagram and photos or videos for a long time now, but now you can actually select a category for yourself.
So if you go into profile, edit profile, and that category will show up when you are tagged in a photo or a video. Again, trying to make sure that you can have your presence, your identity, be what you want it to be and have that credit flow appropriately.”

אם אתם נכנסים לפרופיל, ערכו את הפרופיל, והקטגוריה הזו תופיע כאשר אתם מתויגים בתמונה או בסרטון.


מוסרי חוזר ומדגיש כי אינסטגרם מחויבת להבטיח שהמשתמשים יקבלו את הקרדיט שמגיע להם:

“Again, creators are incredibly important to the future of Instagram, and we want to make sure they’re successful on the platform and they’re getting all the credit they deserve. And hopefully these three changes are small steps in that direction.”

היי, לא לדאוג.....


תתי לכם מקורות מידע רבים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם ושל הלקוחות שלכם. עדיין נשמע כמו ג'יבריש ? יש שאלות נוספות, תרצו לקבל הסבר מקיף על נושא המאמר ? לקבל ייעוץ אישי, הדרכה ואפילו ליווי עסקי ?

שמי עמית צוק ואני עורכת מגזין קידום אתרים, בעלת מעל ל 20 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, קידום וניהול קמפיינים באינטרנט ובניית אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות באינטרנט. צרו עימי קשר (מבטיחה לא לשלוח ספאם). ועוד משהו קטן...


14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול